Zespół Szkół w Kowalu

DZIEŃ 4

Spakowani i gotowi na długą podróż wyruszyliśmy hotelu w stronę … no właśnie nie w stronę domu. Nie byliśmy jeszcze gotowi pożegnać się z górami. Wybraliśmy się ostatni raz na szlak, tym razem na Gubałówkę. Podejście nie było długie, ale po dotarciu na grzbiet Gubałówki czuliśmy ogromną satysfakcję. Gubałówka (1123 m.n.p.m) to masyw w Paśmie Gubałowskim ograniczający od północy Rów Zakopiański (stanowiący część Rowu Podtatrzańskiego), w którym mieści się Zakopane. Od północy opada łagodnie ku wioskom takim jak Ząb, Suche, Nowe Bystre, Dzianisz. Z grzbietu na południe roztacza się wspaniały widok na Zakopane oraz część łańcucha Tatr, m.in. Czerwone Wierchy, Giewont, Kasprowy Wierch, Świnicę, Koszystą i fragment Tatr Bielskich. Czas wolny poświęciliśmy na kupowanie pamiątek i robienie zdjęć jak z pocztówek. Zjazd zapewniła nam Kolej Krzesełkowa na Szymoszkową. Piękne widoki i inspirujące rozmowy z towarzyszami podróży.
Chętnie bym pisała dalej o naszych przygodach, ale tym razem to jest już koniec. Droga do domu była przez większość czasu spokojna, ale nie brakowało „niespodzianek”, przecież nikt tak nie zaskakuje jak nasi uczniowie.
Dziękujemy, że czytaliście o naszych przygodach. Może w następną podróż wybierzesz się z nami …